7.2.11

Πάρε πέντε - Η 1η συνέντευξη!



















Ο Peter Andreou, κρύβει την ηλικία του, κατάγεται από την Κέρκυρα και ζει στο Περιστέρι.
Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και πιάνο..εεε λάθος, και απ’ότι έχουμε καταλάβει είναι φανατικός ακροατής hip hop μουσικής. Πως θα μάθουμε όμως περισσότερα πράγματα για εκείνον?
Peter?Πάρε πέντε!


Δηλώνεις πως έχεις ουδέτερες πολιτικές απόψεις. Θα μπορούσες να μας το αναλύσεις λίγο παραπάνω αυτό? Πως βλέπεις τις τρέχουσες πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις στην χώρα μας? Πως ονειρεύεσαι το μέλλον σου?

Κοίτα...Σαν άνθρωπο η μητέρα μου με μεγάλωσε έτσι ώστε να μην φανατίζομαι!!Και αυτό το έχω κρατήσει σαν στάση ζωής!!Με το ουδέτερες απόψεις εννοώ πως δεν είμαι ούτε με την δεξιά, άλλα ούτε και με την αριστερά!!Πιστεύω πως κ οι 2 παρατάξεις έχουν πάνω κάτω το ίδιο μερίδιο ευθύνης!!Σχετικά με τις εξελίξεις, μου έρχεται μονό μια λέξη στο μυαλό: Αίσχος!!!Τα πράγματα πάνε χάλια! Εδώ φεύγουν οι μετανάστες απ'  την χώρα γιατί δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα!(Που τόσα χρόνια παραπονιούνται όλοι ότι οι ξένοι μας κλέβουν τις δουλειές!!)Πόσο μάλλον οι Έλληνες.... Όνειρα για το μέλλον έκανα μικρός, τώρα δεν προλαβαίνω. Έχω πόσους λογαριασμούς να πληρώσω κ υποχρεώσεις να φέρω εις πέρας που είναι δύσκολο...Το όνειρο μου έτσι όπως πάνε τα πράγματα την δεδομένη χρονική στιγμή, είναι να καταφέρω να τα βγάλω πέρα μέχρι να τελειώσει όλο αυτό το τσίρκο!!!

Τι ρόλο παίζουν οι φίλοι στη ζωή σου? Ποιο είναι το αγαπημένο σημείο της παρέας στην Αθήνα?

Οι φίλοι μου μετά την οικογένεια παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο στην ζωή μου...Χωρίς φίλους να με καταλαβαίνουν και να μπορώ να ανοιχτώ δεν νομίζω ότι θα την πάλευα ψυχολογικά!!!Γνωστοί υπάρχουν άπειροι, φίλοι πραγματικοί πολύ λίγοι!!Το “φίλος” δύσκολα το λες στις μέρες μας με το φαινόμενο της αποξένωσης να κυριαρχεί!!Αγαπημένο μας σημείο είναι όλη η Αθήνα, προτιμούμε όμως μέρη που να υπάρχει πολύ πράσινο!!(π.χ Πάρκο Περιβαλλοντολογικής Ευαισθητοποίησης “Αντώνης Τρίτσης “στους Αγίους Αναργύρους)

Ποια είναι η σχέση σου με τη μαγειρική? Ποια είναι η γνώμη σου για την “καταιγίδα”  εκπομπών  με θέμα το φαγητό που παρατηρείται τελευταία στην τηλεόραση?

Με την μαγειρική έχω από πολύ μικρός σχέσεις αγάπης, λόγω του ότι ήμουν παιδί μεγαλωμένο από ένα γονιό ο οποίος δούλευε όλη μέρα και φαί δεν υπήρχε πάντα σπίτι!!Έτσι μια μέρα πάνω στις μεγάλες πείνες, πήρα την απόφαση να μαγειρέψω..Και από τότε άρχισαν όλα!!Με την μαγειρική σαν "τρόπο ψυχαγωγίας" για την μάζα: ουδέν σχόλιο...Θεωρώ πως είναι κάτι προσωπικό κ τελείως διαφορετικό για τον κάθε άνθρωπο!!!

Στην Κέρκυρα πας μόνο το καλοκαίρι? Έχεις σκεφτεί καθόλου το ενδεχόμενο να μείνεις μόνιμα εκεί?

Στην Κέρκυρα έχω να κατέβω από το 2008 δυστυχώς..Όταν κατέβαινα, πήγαινα εκτός από καλοκαίρι και  στις γιορτές και  γενικά όποτε έβρισκα ευκαιρία!!!Να πάω να ζήσω μόνιμα όμως??Δεν ξέρω!!Το πιο πιθανό όχι!!Θα προτιμούσα να πάω σε ένα τελείως νέο μέρος!!Η Κέρκυρα κατά την γνώμη μου δεν είναι μέρος για να μείνεις μόνιμα!!

Έχεις περίπου 23 φωτογραφίες στο προφίλ σου αγκαλιά με ένα 5λιτρο μπύρα...!Ποιά είναι η αγαπημένη σου μπύρα? Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει μεθυσμένος?

Αγαπημένη μπύρα?!?!?Εύκολο!!!!!CHIMAY!!!Μαύρη μοναστηριακή με στυφή γεύση αν και κάπως βαριά για το στομάχι!!!Το πιο ακραίο ήταν πριν 2 χρόνια, έβαλα ένα στοίχημα με κάποιο από τα άτομα που ήμασταν μαζί σε ένα πάρτυ, να κάτσω να μου ρίξουν με όπλο paintball από τα 15 μέτρα!!!Ακόμα έχω το σημάδι!!!


Σε ευχαριστούμε πολύ Peter! Ραντεβού την επόμενη βδομάδα με μια νέα συνέντευξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.