17.2.11

Πάρε πέντε - Η 2η συνέντευξη!



















Η Maryflower Kaparou είναι 23 ετών και σπουδάζει οικονομικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Είναι γυναίκα του κεφιού και δεν υπολογίζει.Δεν γράφει και πολλές λεπτομέρειες ,όλο τραγούδια στο profile βάζει, χωρίς λόγια.Εμείς πως θα κάνουμε τη δουλειά μας δεσποινίς?
Maryflower?? Πάρε πέντε!

Καλησπέρα σας...Θα ξεκινήσω με μια χαλαρή ερώτηση έτσι..για να σπάσει ο πάγος.Είσαι κι εσύ απ’αυτές που πάνε στη Μύκονο το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος και κάνουν topless στο Super Paradise?Δηλαδή η Τήνος δεν σου κάνει;Η Ανάφη;Έστω η Ηρακλειά...Τι ιδιαίτερο βρίσκεις στη Μύκονο;

Μάλιστα, αγαπητό δικαστήριο και εκλεκτοί ένορκοι, το παραδέχομαι, ήμουν κι εγώ στη Μύκονο. Και όχι μία αλλά δύο φορές. Παρόλ' αυτά η εμπειρία ήταν μοναδική διότι είχα τρομερή παρέα και η περίοδος που πήγα στο νησί ήταν "άφοβη", αφού υπήρχαν κατά 90% φοιτητές όπου βρισκόμουν!Δεν κάνω topless γιατί δε θέλω να φέρνω ταραχές στους λουόμενους (γέλια)!! Τα υπόλοιπα νησιά τα προτιμώ πολύ περισσότερο για τις κανονικές διακοπές μου.Η Μύκονος είναι για να ξεχάσεις ότι έρχεται μια εξεταστική με απειλητικούς ρυθμούς,μέσα στο κατακαλόκαιρο. Anyway, τα κυκλαδίτικα νησιά τα λατρεύω και τα έχω γυρίσει όλα!!Συρούλα ειδικά έχω αγάπες :)

Τι ρόλο παίζει η ¨γαμοπιλαφιάδα¨στη ζωή σου ;Με ποιό σημαντικό γεγονός έχει σχετιστεί?Μπορείς να μας πεις τη συνταγή;

Γαμοπιλαφιάδα.....τα λόγια είναι λίγα για να εκφράσουν την απεραντοσύνη της κατάστασης που επικρατεί στα (επίσης) λατρεμένα Χανιά! Έχω 2 γονείς που είναι ολίγον Πανελλαδικοί.....τι εννοώ? Λόγω του σκάφους μας τριγυρνάμε σε διαααάφορα μέρη της Ελλάδας,οπότε έχουμε δημιουργήσει πολλούς φίλους,παντού! :) Έχοντας μεγάλη παρέα λοιπόν, οι δικοί μου αποφάσισαν να βρουν μια αιτία για να κατεβαίνουν παραπάνω από το κανονικό στα Χανιά! Δε δυσκολεύτηκαν πολύ! Συνεργάστηκαν με τον όμιλο φουσκωτών σκαφών στα Χανιά και αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη Γαμοπιλαφιαδα, όπου τρώνε γαμοπίλαφα, πίνουν τσικουδιές,χορεύουν,τραγουδούν,βολτάρουν στα υπέροχα Χανιά και γενικά επικρατεί μια φάση ανάλογη της 5ήμερης! Συνταγή παίδες δεν έχω όμως αν τη θέλετε μπορώ να ρωτήσω να μάθω! 

Να τη μάθεις και να μας καλέσεις κιόλας.Αλλά να φτιάξετε και κανένα ψητό γιατί με τα γαμοπίλαφα δεν γίνεται δουλειά.Για να δούμε τώρα..Απ΄ότι έπεσε τυχαία (!) το βλέμμα μου σε κάποιες φωτογραφίες, έχεις καταφέρει να συνδυάσεις το βολιώτικο τσίπουρο, με το Haig και την μπύρα το ίδιο βράδυ. Θυμάσαι τίποτε από εκείνη τη νύχτα ή θα ήθελες να την την ξεχάσεις;Σου άρεσε ο Βόλος;

Βόλος....κεφάλαιο που άνοιξε ξαφνικά στη ζωή μου πριν 3 χρόνια όταν αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το σπίτι που έχουμε εκεί.Τι το’θελα? Όχι, εντάξει, το μέρος είναι από τα ομορφότερα της Ελλάδας!Θα μπορούσα να μείνω εκεί εύκολα..Εκείνο το απόγευμα, ξεκινήσαμε μια παρέα 5 ατόμων, εκ των οποίων 2 κορίτσια παρακαλώ!, και πίναμε στο σπίτι μπύρες. Ξαφνικά, πετάγεται ένας και λέει:ΡΕ, ΔΕΝ ΠΙΝΟΥΜΕ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ?- ΝΑΙΑΙΑΙ ,λέμε όλοι....περνάνε οι ώρες,τελειώνει κι αυτό το "μικρό" κουτί μπύρας (σ.σ. 5 λίτρα ήταν) και πετάγεται άλλος και λέει:ΡΕ, ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ? ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΙ, ΠΑΠΑΔΗΣ, λεμε οι υπόλοιποι....ντυνόμαστε,και κατεβαίνουμε παραλία για τσίπουρα στον Παπαδή. Πάρε κι εκεί φαγητό και τσίπουρα....τι να σας λέω! Όργια!Κόντεψαν να μας διώξουν! (γέλια) Το καλύτερο όλων όμως είναι άλλο!Καταφέραμε και θυμηθήκαμε το δρόμο για το σπίτι!!Βρήκαμε και τα σωστά κρεβάτια να κοιμηθούμε...αμεεεεε!!!Απίστευτη μέρα!Τα θυμάμαι όλα by the way!Γερά ποτήρια! :)

Ανάλυσέ μας λίγο τις οικονομικές ¨εκρήξεις¨ που βλέπεις να συμβαίνουν στην μικρή μας χώρα τους τελευταίους μήνες. Οι καθηγητές τι σας λένε; Θα μείνει τίποτα όρθιο;

Δε με εμπνέει ιδιαίτερα η ερώτηση αλλά τι να κάνω....(σ.σ.: Είπα κι εγώ να κρατήσω ένα επίπεδο στην κουβέντα αλλά εσύ είσαι από άλλο ανέκδοτο)Οι καθηγητές μας είναι ΖΩΑ! Δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα...Μόνο να μας κόβουν ξέρουν επειδή δεν παπαγαλίσαμε 400 σελίδες....γκρρρ! Η οικονομική κρίση που διανύουμε είναι κομμάτι ενός οικονομικού κύκλου που είναι αναγκαίο κακό για όλες τις οικονομίες.Με άλλα λόγια, δεν γλιτώνει κανείς από αυτές! Σαφώς και θα μείνουν όρθια πολλά πράγματα!!Όλες οι επιχειρήσεις που έχουν στηθεί σωστά και πληρώνουν τα πάνδεινα συνεχώς, ε αυτές θα επιζήσουν!Γιατί αυτές λειτουργούσαν,λειτουργούν και θα λειτουργούν σαν καλολαδωμένη μηχανή! Ουφ, αρκετά με τις βλακείες όμως! :P

Και για το τέλος, κάτι που είδα και ομολογώ με παραξένεψε λίγο.Τι δουλειά μπορεί να έχει μια σκηνή camping και δυο πλαστικές καρέκλες σε ένα σαλόνι,μου λες? Έχεις κάνει ελεύθερο camping; Ποια είναι η ομορφότερη παραλία στην οποία έχεις στήσει σκηνή;

Ύστατο και πιο λατρεμένο θέμα ever!Camping=τρόπος ζωής!Μαζί με όλους αυτούς τους τρελούς περνάμε ξέφρενα καλοκαίρια που άλλου? Σε camping!Και μάλιστα ένα συγκεκριμένο στην Τέμενη!!Επειδή λοιπόν περνάμε τόσο τέλεια το καλοκαίρι στις σκηνάρες μας....λέω γιατί να μην κάνουμε και στο σπίτι χειμωνιάτικο camping?οεο? και το στήσαμε το σκηνικό! :) ελεύθερο camping δεν έχω κάνει, όχι. Έχω δει πάρα πολλές παραλίες, χωρίς να με περάσετε για ψώνιο, αλλά δεν έχω στήσει σκηνές σε πολλές.....Θα έλεγα γενικά ότι έχω λατρέψει μια παραλία στα Παντιερονήσια(κάτω από την Αντίπαρο),με χρυσό-άσπρη άμμο και καταγάλανα νερά.... πραγματικά απίστευτη!

Ελπίζω να σας κάλυψα με τις απαντήσεις μου! :) Υπέροχη η ιδέα σας να κανε τε όλο αυτό το σκηνικό!Κρατάτε τους
fans σας tuned!!Keep up the good work mates! ciao :)

Μας κάλυψες και με το παραπάνω δεσποινίς! Πραγματικός  χείμαρρος! Σε υπερευχαριστούμε και σου ευχόμαστε πάντα να περνάς όμορφα όπου και να είσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.