14.4.11

Πάρε πέντε - Η 4η συνέντευξη!


















O George Tzi γεννήθηκε το 1985 στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε  Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης και τώρα είναι φαντάρος, απ’οτι μπορώ να φανταστώ κάπου κοντά στη Θεσσαλονίκη πάλι!Έρωτας αυτή η πόλη..!Είναι λαϊκό παιδί, ακούει Μητροπάνο αλλά και Tool, συνδυάζει Μοσχολιού με Μasta Ace.Παιδί του λιμανιού και του σαλονιού, Παοκτσής ναούμε!

George? Πάρε πέντε! 


  Θα αφήσω τις εισαγωγές και τα πολλά λόγια..Πας συχνά για shopping στο Μιλάνο?Με ποιό κριτήριο επέλεξες την συγκεκριμένη πόλη για τα ψώνια σου? Ποιά είναι η σχέση σου με τον χώρο της μόδας?

  Επισκέπτομαι το Μιλάνο τουλάστιχον (δεν είναι ορθογραφικό) τρεις φορές το χρόνο, κυρίως για να ψωνίσω τσάντες, γόβες και άλλα αξεσουάρ που ταιριάζουν σε μας τις νεαρές κυρίες(sic). Η επιλογή έγινε με καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια, πήγα εκεί που βρήκα πιο φτηνό εισιτήριο :P
    Η σχέση μου με το χώρο της μόδας είναι στενή, σχεδόν ερωτική. Πέραν του ότι δεν ξέρω να ξεχωρίζω τη μια μάρκα από την άλλη στα ρούχα (οκ στα παπούτσια ξέρω, άμα είναι kicks), ό,τι ρούχο έχω είναι σκέτο και μονόχρωμο, συνήθως μαύρο. Άρα καταλαβαίνεις αμέσως με το που με βλέπεις ότι έχω μάστερ στην υψηλή ραπτική. Haute Coutuuuuure...

  Στις γραβάτες είσαι μερακλής όμως..! Ας συνεχίσουμε στο καλλιτεχνικό πεδίο λοιπόν..Αληθεύει πως είσαι συλλέκτης βινυλίων? Μη μου πεις πως αγοράζεις και cd ακόμα....! Πως βλέπεις να εξελίσσεται η δισκογραφία στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια?

  Μαζεύω cd από 13 χρονών, βινύλια άρχισα να μαζεύω κανα δυο χρόνια αργότερα. Εννοείται πως αγοράζω cd, βασικά αγοράζω κυρίως cd γιατί με βολεύουν καλύτερα, συν ότι επειδή έχω μια ψύχωση με τα booklets και τα βινύλια συνήθως δεν έχουν, προτιμώ τα πρώτα.
   Η δισκογραφία στην Ελλάδα ε? Πού να ξέρω κι εγώ ο κακομοίρης, ελπίζω η hip-hop δισκογραφία να πάει όλο και καλύτερα. Για τα υπόλοιπα είδη μουσικής τι να σου πω, δεν περιμένω να ξαναβγεί ούτε δεύτερος Χατζιδάκις, ούτε Μπιθικώτσης, ούτε Βίκυ Μοσχολιού. Ελπίζω να υπάρχει περισσότερη αξιοπρέπεια και λιγότερη fast-food μουσική.
  Άμεσος, απλός, δωρικός, λιτός..χομπίστας (http://youtu.be/7_b0joA6nKI)! Έχεις καταφέρει να γίνεις κάτι απ΄ όλα αυτά κατα τη διαδικασία προσέγγισης μιας πραγματικά επιθυμητής γκόμενας?

  Μα φυσικά! Όλα αυτά είναι η ειδικότητά μου! Φαίνεται άλλωστε από τις άπειρες γκόμενες που έχω ρίξει, οι οποίες είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Για την ακρίβεια, στα μισά δάχτυλα :P

 Δεν πειράζει ρε George, σημασία έχει η ποιότητα στις σχέσεις, όχι η ποσότητα.Επίσης ξέρω και το άλλο, δεν παίζει ρόλο το μέγεθος, σημασία έχει πως το χρησιμοποιείς!Δεν είμαι προβοκάτορας, ούτε έχω δει σχόλια που έκανες στο profile σου, αλλά..τι γνώμη έχεις για το Dubstep? Είναι η νέα παγκόσμια μουσική λαίλαπα?

  Μα το θεό φίλε προτιμώ να βάζω διάφορα αντικείμενα στον κ**ο μου (όπως αγγούρια, αναψυκτικά και κάστορες) παρά να ακούω καμμένα μπάσα από άτομα που έχουν συνδεδεμένο τον εγκέφαλό τους με το θερμοσίφωνα. Χα! Πέρα από την πλάκα, δεν είμαι και κανένας για να κρίνω. Αλλά η dubstep ειναι ΓΙΑ ΤΟΝ Π****Ο! :P

  Συγγνώμη για την ελαφρά λογοκρισία, αλλά έχουμε και πιτσιρίκια που μας διαβάζουν και εσύ είσαι ασυγκράτητος.Έχεις τελειώσει τη σχολή σου και τώρα είσαι φαντάρος.. Η οικονομική κρίση επηρεάζει τα ελληνικά στρατά? Τρώτε κανένα κρεατικό ή μόνο φασολάδα? Πως ονειρεύεσαι τον εαυτό σου σε ένα χρόνο απο τώρα?

  Ακόμα και το φαγητό έχει ελαττωθεί αισθητά, τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα. Είναι δύσκολα τα πράματα, πολλές φορές ξεμένουμε πχ από κολλητική ταινία, ή σακούλες σκουπιδιών. Είναι ζόρι όπως και να το δεις, δυσκολεύει τη δουλειά σου, η οποία θεωρητικά είναι κάτι το πολύ απλό.
   Σε ένα χρόνο από τώρα ονειρεύομαι να είμαι υγιής φίλε, υγιής σωματικά αλλά κυρίως ψυχικά. Υπάρχουν πολλά φαντάσματα στη ντουλάπα μου που πρέπει να αφήσω πίσω, και είναι ζόρικα τα γ**ίδια (Σάββατο Βράδυ – Κυριακή Πρωί, καταλαβαίνεις). Υγεία, χαμόγελο και αξιοπρέπεια, μόνο αυτά με ενδιαφέρουν.

   Να είστε καλά και ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, συνεχίστε τις γαμάτες δουλειές, κάθε καινούριο κομμάτι εύχομαι να είναι καλύτερο από κάθε προηγούμενο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.