7.1.12

Πάρε πέντε - Η 5η συνέντευξη!



















Η Ειρήνη Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε το 1991, σπουδάζει σχεδιάστρια μέσω συστημάτων H/Y στο ΙΕΚ Κερατσινίου, έχει δουλέψει for the FBI Agent who has killed Osama bin Laden(!) και ξέρει και τις ξένες γλώσσες της, αφού μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμάνικά! Επίσης “τρελαίνεται όταν κάποιοι άνθρωποι δεν έχουνε τα α***δια να της πούνε κατάμουτρα το οτιδήποτε”. Wow..

Ειρήνη?Πάρε πέντε!

   Σπουδάζεις σχεδιάστρια συστημάτων μέσω H/Y. Έχεις ασχοληθεί καθόλου με το αντικείμενο? Ποια θα ήταν η ιδανική δουλειά για σένα?

   Είμαι στο 3ο εξάμηνο,τελειώνω το καλοκαίρι.Έχω ψαχτεί να βρω πάνω στην ειδικότητα μου έστω και πρακτική,αλλά δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα όπως ξέρουμε όλοι τα πράγματα είναι ''κάπως'' δύσκολα και η μόνη λύση είναι το μεταπτυχιακό και δουλειά στο εξωτερικό.Η ιδανική δουλειά για μένα είναι αυτό που διάλεξα και παράλληλα να ασχοληθώ με το tattoo όταν τα καταφέρω.

   Μάθε τέχνη κι άστηνε που λένε...Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος αν αποφασίζαμε όλοι να είμαστε ειλικρινείς στις ανθρώπινες σχέσεις μας?Έχεις πει ποτέ την μισή αλήθεια σε κάποιον για να μην τον πληγώσεις?

    Το πιστεύω αυτό, ότι εάν ήμασταν όλοι μας ειλικρινείς θα πήγαινε προς το καλύτερο
ο κόσμος και βασικά δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που είμαστε.Όμως,σε κάποια άτομα δεν θα τους άρεσε, γιατί είναι αυτοί που ζούνε σε αυταπάτες και θέλουνε να ακούνε μόνο τα καλά και για τα κακά φοράνε τις ωτοασπίδες τους και συνεχίζουν έτσι στην ζωη τους.
    Γενικά είμαι άνθρωπος που λέω ότι έχω να πω χωρίς να σκέφτομαι τις συνέπειες, γιατί πολύ απλά μου αρέσει η ειλικρίνεια στους ανθρώπους,αλλά ναι, έχω πει την μισή αλήθεια 
σε άτομο, αλλά για εκείνη την ωρα γιατί ήτανε σοβαρό θέμα την άλλη μισή την έμαθε μετά από καιρό, αλλά ήτανε το καλύτερο.

   Τελευταία τα πράγματα γύρω μας δεν είναι και πολύ αισιόδοξα.Ο περισσότερος κόσμος είναι απαισιόδοξος και στα όρια της κατάθλιψης. Πώς βιώνεις εσύ όλη αυτή την κατάσταση?Ποιό είναι το προσωπικό σου μυστικό για να κάνεις τη ζωή σου 
πιο χαρούμενη και φωτεινή?

    Με μια λέξη,ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ!Γιατί δεν είναι κάτι που έχουμε διαλέξει εμείς η νεολαία.Εαν κάναμε κάτι ίσως να άλλαζε όλο αυτό που γινόταν(ας μην ξεχνάμε τους γονείς μας και παππούδες που ''παλέψανε'' να έχουμε τα 8ωρα κτλ).Κι όχι το κάθε παιδί να φοράει παρωπίδες για το τι συμβαίνει γύρω του κι απλά να λέει την απαίσια αλλά συνηθισμένη λέξη ''ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ''.Νευριάζω όποτε το ακούω αυτό!
    Δεν έχω κάποιο μυστικό απλά συμβιβάζομαι και μπορώ να σου πως πλέον τα παιδιά έχουνε αρχίσει να προτιμούν να κάθονται σε σπίτια, γενικά αυτό το παρεϊστικο, ερχόμαστε πιο κοντά.. 
Είμαι πιο πολύ τις χαλαρής εξόδου παρά του ''ντάπα-ντούπα'' και να ουρλιάζεις για να σε ακούσει ο δίπλα σου σε απόσταση 20 εκατοστών..

   Της χαλαρής εξόδου είσαι? Από τα 10 τραγουδια που ποστάρεις, τα 9 είναι Slipknot…!Τέλος πάντων ,ας πάμε σε κάτι πιό ανάλαφρο τώρα.Εντάξει, συμφωνώ πως εχεις βρεί ένα αγόρι, είστε πολύ ευτυχισμένοι μαζί και μας το δηλώνεις και φορα παρτίδα “in relationship”.Με όλο το θάρρος έτσι, αλλά..ποιός ο λόγος να ανεβάζετε φωτογραφίες με φιλάκια και αγκαλίτσες και να σας βλέπει όλος ο κόσμος? Να σας πάρω ένα άλμπουμ με καρδούλες και λουλούδια να τις βάζετε μέσα?Μήπως πλέον με το facebook έχουμε λαλήσει όλοι?

 Χαχαχα!Μπορώ να πω πως μια τέτοια ερώτηση δεν την περίμενα...

  Γιατί μας είχες για τίποτα σοβαρούς?


  Άλλα άτομα έχουνε βάλει κι αλλά όχι. Εγώ διάλεξα να βάλω ότι 
είμαι μαζί με το παιδί γιατί δεν έχω κάτι να κρύψω,κι όσο για τις 
φωτογραφίες, είναι ένα κομμάτι σου σε αυτό τον ηλεκτρονικό 
κοσμο, όπως όταν ανεβάζεις μια δική σου, ένα κομμάτι από την ''ζωή σου εδώ μεσα''.Το τραγικότερο όμως είναι τα ζευγάρια 
που έχουνε κοινά προφίλ, δηλαδή ΕΛΕΟΣ δεν έχουνε ακομα 
και εδώ δική τους ζωή.. (Αγόρι:Μωρό μου πάω τουαλέτα.
Κορίτσι:Μισό λεπτάκι αγαπουλίνι έρχομαι κι εγώ!).Όχι ευχαριστώ, 
δεν θα πάρω τέτοιο άλμπουμ μου αρκεί που τις έχω στις 
φωτογραφίες προφίλ.. 
  Νομίζω πως μερικοί άνθρωποι δεν χρειαζόντουσαν το 
facebook για να λαλήσουν,το είχανε εκ γενετής(βγήκε το φαρμάκι).
Ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του εδώ μέσα, δηλαδή  
ότι φάγανε αυτή την τέλεια μακαρονάδα που φτιάξανε μόνοι τους, 
κουτσομπολιά και χίλιες δυο άλλες βλακείες που σκέφτονται 
εκείνη την στιγμή.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ! Πέρα από την πλάκα είτε  
λέγεται facebook είτε οτιδήποτε άλλο, ο κόσμος έχει μείνει  
προσκολλημένος σε έναν υπολογιστή και δεν βγαίνει..Δεν είναι  
τυχαίο πως οι Έλληνες ήμασταν περισσότερο στο διαδίκτυο το 2011.

   Κι εμείς προτείνουμε αποσύνδεση  και βόλτες για το 2012, σ’αυτό μας βρίσκεις σύμφωνους!Να πάμε τώρα στα ζωάκια σου.Έχεις ένα σκυλάκι και ένα κουνελάκι. 
Δεν τσακώνονται καθόλου μεταξύ τους? Πόσα χρήματα χρειάζεσαι κάθε μήνα για να τα περιποιείσαι? Είσαι ζωόφιλη ή φιλόζωη?

 Έχω τον Άρη(σκύλος) και τον Ρήγα(κουνέλι). Δυστυχώς ο Ρήγας

έχει πεθάνει αλλά γενικά δεν τσακωνόντουσαν ποτέ.Ο Άρης 
πρόσεχε τον Ρήγα και σε κάποιες φάσεις όταν ο Ρήγας χωνόταν 
σε τρύπες ο Άρης άρχιζε και γάβγιζε. Όταν διαλέγεις να έχεις ένα 
κατοικίδιο πρέπει να μπορείς να του προσφέρεις τις ανάγκες που 
χρειάζεται,είναι αρκετά τα λεφτά αλλά δεν με νοιάζει γιατί 
χαίρομαι όταν τον βλέπω υγιή και χαρούμενο.. 
 Υπάρχουνε πολλές έννοιες για αυτές τις 2 λέξεις. Φιλόζωος αγαπά 
την ζωούλα του και ζωόφιλος αγαπά τα ζώα. Και τα δυο είμαι 
αλλά πιο πολύ τα ζώα αγαπάω.Θυμάμαι την μάνα μου 
όταν ήμουνα στην ηλικία των 8 της έφερνα κρυφά γατάκια 
και σκυλάκια σπίτι και δεν ήξερε τι να κάνει, γιατί μέναμε 
σε πολυκατοικία. Ακόμα και τώρα πιο πολύ στεναχωριέμαι για τα ζώα που είναι στους δρόμους , παρά για τους ανθρώπους, 
γιατί το ζώο δεν το διάλεξε και δεν μπορεί να κάνει κάτι αλλά 
ο άνθρωπος μπορεί να μην το διάλεξε αλλά σίγουρα μπορεί να 
κάνει κάτι...

   Σ'ευχαριστούμε πολύ Ειρήνη και ευχόμαστε για την νέα χρονιά που μπήκε, να πάρει ο καθένας απο μας την τύχη του στα χέρια του και να είμαστε αλληλέγγυοι στους συνανθρώπους μας, μήπως και δούμε λίγο φως στο σκοτεινό περιβάλλον που μας επιβάλλουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.